środa, 20 maja 2020

Rozchodniki, rojniki... (Edytowany)

Miałam kiedyś mini-skalniaka z rojnikami...


Niestety zeżarł je wełnowiec... 😭
I kilka innych sukulentów przy okazji na deser...

Moja żałoba trwała dość długo... Sprzyjał jej brak proporcji między ilością kwiatków a miejscem na parapecie. 😉
Dzisiaj powiedziałam dość! I wyruszyłam na łowy.


Koleżanka przypomniała mi o pewnym miejscu, blisko naszego poprzedniego miejsca zamieszkania, gdzie ostały się stare schody, na których płożą się rozchodniki. Bardzo lubiłam tam chodzić na spacery. 


Pojechałam tam dzisiaj z czterolatkiem.

Znajdź dziecko:


😉



Wróciłam ukontentowana ☺️


Mam nadzieję, że tego uroczego miejsca długo jeszcze nikt nie wyłoży kostka brukową...


Edit: rośliny przyjęły się 🤗



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz