poniedziałek, 27 lutego 2017

do kogo pojedzie torba?


Zrobiłam listę... 

 


... i mała łapka wylosowała panią Bernadettę :)

I to tyle w kwestii konkursu, a chciałam Wam jeszcze przedstawić zimowe nowinki - kot, dywan i słońce:


Kot około roczny, przybłąkał się do mojej koleżanki i wystraszył jej koty. Łagodny bardzo, serio serio :) Kot jest kotką, nazywa się Fanta, bo nie Pepsi i trafił na psiarę, więc muszę się dużo o kotach nauczyć. :)
Dywan wełniany z daleka, kazał na siebie czekać, ale jest i świetnie leży. ;)
Słońce... tak, tego w poprzednim mieszkaniu nie było... Nacieszam się więc, i jak widać kot też. :)

Jak widzicie nowości nie są aż takimi nowościami. I mamy ich dużo więcej. Znaczy się nowości-starości mamy dużo w tym nowym-starym mieszkaniu.

Miłego tygodnia :)

1 komentarz:

  1. Świetnie wyszła ta torba! podoba mi się ten kwiatowy motyw :) A jak wybierasz albo dobierasz materiały?? Ja ostatnio szukałam sporo czasu jakichś świetnych wzorzystych materiałów zasłonowych i zakochałam się w tych http://www.tekstylialand.pl/kupony-tkanin-c-29_217.html :)) Były gotowe do samodzielnego obszycia, czyli to w co najbardziej lubię się bawić :D no i cenowo bardzo spoko ;)

    OdpowiedzUsuń